Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

Нарматыўныя прававыя акты

Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб рэгламентуецца наступнымi нарматыўнымі прававымі актамі Рэспублікі Беларусь:

Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»

Законам Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008 № 433-3 «Аб асновах адмiнiстрацыйных працэдур»

Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі i іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 № 498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»

Асабісты прыём

Графік асабістага прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у ДУ РНМБ

Пасада кіраўніка, прозвішча, імя Час прыёму Месца прыёму
Аўторак, чацвер
14.00-17.00
г. Мінск, вул. Фабрыцыуса,  28, кабінет 201

Прыём вядзецца ў парадку жывой чаргі.
Пры сабе неабходна мець дакументы, якія сведчаць асобу (пашпарт / від на жыхарства / пасведчанне ўцекача).

Электронныя звароты

Электронны зварот — адзін са спосабаў звароту грамадзян і юрыдычных асоб да кіраўніцтва ўстановы. Ён можа змяшчаць Вашыя каментарыi, заўвагі ці прапановы, якiя датычацца працы бібліятэкі.

Электронныя звароты ў ДУ «Рэспубліканская навуковая медыцынская бібліятэка» скіроўваюцца на адрас электроннай пошты: rsml@rsml.med.by

Разгляд электронных зваротаў ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Да разгляду не прымаюцца:

  • ананімныя звароты;
  • звароты, якія змяшчаюць ненарматыўную лексіку і абразлівыя выказванні;
  • звароты, якія змяшчаюць пытанні, якія не датычацца кампетэнцыі  ўстановы;
  • паўторны зварот, калі ён ўжо быў разгледжаны па сутнасці і ён не змяшчае новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • матэрыялы рэкламнага характару;
  • звароты, выкладзеныя не на беларускай або рускай мове.

Электронныя звароты грамадзян павінны ўтрымваць:

  • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім скіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (навучання);
  • выклад сутнасці звароту.

Электронныя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:

  • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім скіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ува ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або напрамак заявы ў электроннай форме.

Адказ на электронны зварот скіроўваецца на адрас электроннай пошты, хто звярнуўся альбо ў пісьмовым выглядзе на пошту, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць скіраваць пісьмовы адказ (пісьмовае паведамленне), а таксама ў выпадку, калі рашэнне аб скіраванні пісьмовага адказу (пісьмовага паведамлення) прынята кіраўніцтвам установы.

Пісьмовыя звароты

Пісьмовыя звароты Вы можаце скіроўваць на адрас:

220007, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Фабрыцыўса, 28,

альбо пакідаць у Кнізе заўваг і прапановаў.

Кніга заўваг і прапановаў ляжыць на 3-м паверсе ў аддзеле бібліятэчнага абслугоўвання (каб. 310). Адказны за вядзенне кнігі — Тарасевіч Святлана Яўгеньеўна, заг. аддзела бібліятэчнага абслугоўвання (тэл. 370 70 37).

Пісьмовыя звароты грамадзян у абавязковым парадку павінны змяшчаць:

  • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім скіраваны зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месца знаходжання);
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб у абавязковым парадку павінны змяшчаць:

  • назву і (альбо) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім скіраваны зварот;
  • поўная назва юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты;
  • асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ува ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераныя пячаткай юрыдычнай асобы.

Да разгляду па сутнасці не прымаюцца:

  • звароты, выкладзеныя не на беларускай альбо рускай мове;
  • ананімныя звароты;
  • звароты, якія змяшчаюць нечытэльны тэкст;
  • звароты, якія змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы, або выразы;
  • звароты, якія змяшчаюць пытанні, якія не тычацца кампетэнцыі ўстановы;
  • паўторны зварот, калі ён ўжо быў разгледжаны па сутнасці і ён не змяшчае новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • матэрыялы рэкламнага характару;
  • звароты ад заяўніка, з якім спынена перапіска.